«Абайлаңыз-интернетке тәуелділік!» онлайн кездесу.

8 қыркүйекте кітапхананың Instagram виртуалды алаңында №38 гимназияның психологы, жоғары санатты маман Юлия Храмковамен кездесу өтті. Онлайн-әңгімеге қатысушылар «Абайлаңыз! интернетке тәуелділік!» тақырыбында әңгімелесті.

Жазылушылар, интернетке тәуелділікті қандай белгілермен анықтауға болатындығын, оның қаншалықты қауіпті екенін, оның дамуының алғышарттары қандай екенін білді.

Жас пайдаланушылар мен олардың ата-аналары психолог маманынан пайдалы кеңестерді алды: өзіңізді және балаңызды Интернетке тәуелділіктен қалай қорғауға болады, гаджеттерді қалай дұрыс пайдалану керек, интернетте жұмыс уақытын дұрыс бөлу және т. б.

Юлия Александровна зиянды әдетті алмастырудың тиімді тәсілі ретінде кітап оқудың маңыздылығын атап өтті.

Психолог виртуалды емес, шынайы әлемде өмір сүруді, сүйікті хоббимен айналысуды, хобби немесе спортпен шұғылдануды ұсынды, сонымен қатар «Интернетке тәуелділік» мәселесін зерттейтін әлем психологтарының қызықты кітап басылымдарымен таныстырды.

Кеңес 2. Тыныштықты қалай табуға болады?

Қайырлы күн, қымбатты достар! Ресурстық жағдай кез-келген уақытта және кез-келген жаста, қазіргі әлемнің шындығына қарамастан маңызды.

Біз кез-келген нәрсеге алаңдаймыз, бірақ бұл бізге үлкен сенімділік бермейді. Егер әрқайсыңыз күнделікті қарапайым нәрселерді жоспарлауға тырыссаңыз, режимді ұстанып, көкөністер мен жемістерге бай пайдалы тағамдарды жесеңіз – бұл сіздің денсаулығыңызды, иммундық жүйеңізді және психологиялық жағдайыңызды жақсартуға көмектеседі. Бұл әркімнің қолынан келеді.

Ресурстардың бірі – сіз өзіңіз. Сіздің тәжірибеңіз, ұстанымдарыңыз, білетініңізді айту және ол туралы білу, қуану және қайғыру, ашулану және таңдану, сезіну, сену және сүю – Сіздің тыныштық ресурстарыңыз болып табылады! Өз эмоцияларыңызды талдай отырып, сіз нені өзгерту қажеттігін аңғара аласыз. Өйткені, айналаңызда көптеген жағымсыз ақпарат бар, бұл сіздің жағдайыңызға әсер етуі мүмкін. Сонымен, егер сіз карантин жағдайында болсаңыз, Сіздің жағдайыңызда тағы не тез өзгеруі мүмкін.

Онлайн экскурсияларды жоспарлаңыз, кітап оқыңыз, сүйікті музыкаңызды тыңдаңыз.

Музыка, өнер – өте қуатты ресурс бола алады. Біздің ойлау қабілетіміз таңқаларлық түрде жасалған және тек біз өзіміз ғана оны қалай қолдана алатынымызды таңдаймыз. КВН, әзіл бағдарламаларын қараңыз, сатира оқыңыз, күліңіз және демалыңыз.

Сізге жағымды нәрселерді ойлау керек, ол үшін келесі жаттығуды орындауды ұсынамын:

Бірінші тапсырманы оқып, көзіңізді жұмып, елестетіп көріңіз, содан кейін көзіңізді ашып, тапсырманы орындағаныңыз үшін өзіңізге 1-ден 4 баллға дейін қойыңыз (сурет неғұрлым айқын болса, балл соғұрлым жоғары болады) және келесі тапсырманы орындауға көшіңіз.

Өзіңіздің сүйікті жеріңізді елестетіңіз…

Жасыл шөппен жалаң аяқ жүруді елестетіп көріңіз…

Жаңа ұнтақталған кофенің хош иісін елестетіп көріңіз…

Жақын адамыңызды немесе досыңызды елестетіп көріңіз…

Оның күлкісін елестетіп көріңіз…

Жағымды құшақтарды елестетіп көріңіз…

Велосипедпен жүріп келе жатқаныңызды елестетіп көріңіз…

Жақын адамның дауысын естіп көріңіз…

Жақсы көретін балмұздағыңыздың дәмін сезіңіз…

Жылдам биді қуанышпен билеп жатқаныңызды елестетіп көріңіз…

Көлге немесе теңізге қалай түсетіндігіңізді елестетіп көріңіз…

Толқындардың дыбысын естіп көріңіз…

Балалық шақтың бақытты сәттерін елестетіп көріңіз…

Жалбыздың дәмін елестетіп көріңіз…

Допты лақтыруды елестетіп көріңіз…

Сіз қалай бақытты екеніңізді елестетіп көріңіз… сізді қандай кеңістік, хош иіс, ауа қоршап тұр. Өз бақытыңыздың суретін салыңыз. Мүмкін, бұл акварельмен немесе жай қарындашпен сурет салу болар, немесе сіз сызғыштар мен маркерлерді ала аласыз.

Егер сіз 45-тен жоғары балл жинай алсаңыз, онда сіз тапсырманы жақсы орындадыңыз, қиялыңыз жақсы және сіз назарыңызды оңай ауыстыра аласыз, демек сіз ресурстық тыныштықтың дұрыс жолындасыз. Өзіңіз үшін қандай тапсырманы орындау оңай екенін атап өтіңіз: визуалды, аудио, дәм және т. б.? Жаттығуды бірнеше рет орындауға тырысыңыз және нәтижені салыстырыңыз. Мүмкін сіз осындай жағымды тапсырмаларды өзіңіз ойлап тауып, бұл жаттығуларды қажет болғанша жиі қолдана аласыз.

1- кеңес. Карантин кезінде балалармен қалай көңіл көтеру керек?

Көңіл күйіңіз жоқ па ? Ал біз көңілсіз күндеріңізді көңілді қыламыз!

Бүгінгі таңда әлем ең жақсы жаңалықтар ленталарына толы емес, алаңдаушылық пен толқулар ересектерді ғана емес, балаларды да әсер етіп тұр. Бұл жағдайды қалай жеңуге және балаңызға қайтіп көмектесуге болады? Балаларға қамқор болудың  ең басты жолы – олармен ойын ойнау барысында өзіңіздің бақытты болуыңыз. Балалармен ашық және көңілді ойындар ойнау әрқашан көңіл-күйді көтереді және баламен ерекше қатынас орнатуға  мүмкіндік береді. Мен сіздермен әр түрлі жастағы балаларға сәйкес келетін және олардың күрделілігін өзіңіз реттей алатын қарапайым ойындармен бөлісемін.

Уақытты жоспарлаңыз және ойындарды өзгертіп отырыңыз. Бір уақытта қимыл-қозғалыс ойындарын ойнасаңыз, келесі уақытта сурет салу сияқты тыныш ойындарды кезекпен ойнау маңызды. Сіздің бойыңыздағы сабырлылық пен сенімділік балаларға карантин уақытын жақсы және пайдалы өткізуге көмектесері сөзсіз.

Бояймыз…

Қарапайым принтерден артқы жағын желімдеп үлкен бояу парақтарын басып шығаруға болады. Мұндай фондағы фотосуреттер өте ерекше!

Би

Көңілді, динамикалық музыканы қосып, балаңыздың қимылдарын қайталаңыз. Егер сізге бұл идея өте сәтсіз болып көрінсе де, тоқтамаңыз. Қозғалыстарыңызды дененің әртүрлі бөліктерімен, әртүрлі жылдамдықпен, қозғалыс көлемімен және траекториясымен ойластыруға тырысыңыз.

Мүмкін сізге караоке ұнайтын шығар. Сүйікті әндерді интернеттен табуға болады. Ән айту есте сақтау қабілетін, ырғақ сезімін және қозғалыс икемділігін дамытады.

Бөлмеде … әрпі бар сөздерді табыңыз

Кез-келген әріп аталып, бала мен ата-ана кезек-кезек аталған әріп бар сөздерді атайды.

Әуе шары

Кім әуе шарын әрі итереді және кім шарды ұзақ уақыт бойы еденге құлатпайды.

Грека

Ойын жүргізушісі жайылған алақанын төмен қаратып қояды. Қатысушылар оның алақанының астына сұқ саусақттарын қояды. Жүргізушінің міндеті – тақпақтың соңғы сөздермен бірге ойыншының саусағын «қысып қалу», егер ойыншы ұсталса, ол жүргізуші болады.

Ехал Грека через реку,

Видит – в реке рак.

Сунул Грека руку в реку,

Рак за руку – цап.

Грек өзен арқылы жүрді,

Ол өзенде шаянды көреді.

Грек қолын өзенге тигізді,

Сары шаян қолынан –Цап дейді.

 Макарон моншақтары

Акварельмен боялған жай макарондар балаға қанша қуаныш әкеледі!

Қағаз майлықтардан аппликация жасау

Кез-келген кескін ішіне және периметрі бойынша желім-қарындашпен сызылып, жыртылған түрлі-түсті, мыжылған майлықтардың кесектерімен толтырылады (оларды алдын ала акварельмен бояп, кептіріп алуға болады). Бұл өте ерекше және әдемі болып шығады!

Кітапхана ішінде саяхаттау

Балалар қысқы мектеп демалысы кезінде мұғалімдерімен, ата-аналарымен және достарымен кітапханаға белсенді келіп тұрады.Кітапханадағы жағымды атмосфера, интеллектуалды «кеңістік» бірінші рет келген оқырмандарды қызықтырып, тартады. Әрі қарай оқу